Home FAQ

FAQ

Kupnja
Kako izvršiti narudžbu?

Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Na blagajnu". Stranica će vas potom odvesti na zaključivanje kupnje gdje popunjavanjem traženih podataka u 2 koraka zaključite kupnju. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.

Rezerviraju li se artikli sadržani u košarici za kupovinu automatski?

Ne, artikl se dodavanjem u košaricu za kupovinu ne rezervira niti se time jamči njegova dostupnost. Pojedini vrlo traženi artikli mogu, unatoč tome što ste ih dodali u svoju košaricu za kupovinu, nestati sa zaliha prije no što potvrdite svoju kupnju.

Mogu li spremiti artikl koji mi se sviđa?

Popis želja

Dodajte artikle koji vam se najviše sviđaju na svoj Popis želja kako ih ne biste morali ponovno tražiti.

Prijavite se ili registrirajte ako im želite moći pristupati s bilo kojeg uređaja.

Imam promotivni kod ili kod za sniženje. Kako ga mogu koristiti za online kupnju?

Kada dospijete do potvrde narudžbe*, ispod teksta 'Imaš kupon ili poklon bon?' kliknite na 'DODAJ'.

Klikom na gumb 'DODAJ' otvoriti će se polje u koje možete upisati promotivni kod ili poklon bon.

*Po kupnji se može koristiti samo jedan promotivni kod.

Mogu li otkazati ili promijeniti svoju narudžbu?

Narudžbu nije moguće otkazati ili promijeniti jer vašu narudžbu pripremamo nakon što je potvrdite na mrežnoj stranici.

Ako se predomislite, odjevne predmete možete vratiti nakon što primite svoju narudžbu.

Koju veličinu naručiti?

Velika većina naših proizvoda je standardnih veličina i naši klijenti najčešće kupuju veličinu koja im i inače odgovara. Unutar svakog proizvoda imate vodič za veličine pomoću kojeg si možete pomoći pri odabiru svoje veličine.

Dostava i plaćanje
Koji su mogući načini plaćanja?

1.       Plaćanje pouzećem: Iznos računa podmirujete u gotovini prilikom preuzimanja paketa.

2.       Plaćanje kreditnim karticama: American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro. Prilikom naručivanja putem interneta potrebno je navesti broj kreditne kartice i datum do kada ista vrijedi. Nakon potvrde narudžbe teretit ćemo karticu iznosom prodajne cijene zadržanih artikala uvećane za iznos troškova otpreme i pakiranja.

3.       Plaćanje virmanom: Iznos računa podmirujete uplatom na žiro račun Amadeus MAJ d.o.o.

Što znači plaćanje virmanom?

Plaćanje virmanom znači plaćanje putem internet bankarstva ili općom uplatnicom u bilo kojoj banci ili pošti. Kad u procesu kupovine odabereš plaćanje virmanom na e-mail će ti biti poslani svi podaci za izvršenje uplate. Za pomoć nam se uvijek možeš obratiti na webshop@amds.hr

Kako se plaća pouzećem?

Pouzećem se plaća gotovinom na ruke dostavljaču, nakon čega dobivaš potvrdu o primitku i plaćanju pošiljke. 

Da li postoji minimalni iznos narudžbe?

Postoji, minimalni iznos narudžbe je 100,00 kn.

Koja je cijena dostave?

Dostava je besplatna za narudžbe iznad 299,00 kn naručene vrijednosti robe (bez dostave).

Troškovi otpreme iznose 35,00 kn - bez ikakvih dodatnih troškova za narudžbe ispod 299,00 kn.

Da li je moguće plaćati na rate?

Ukoliko je za Vašu karticu omogućeno plaćanje na rate, nakon unosa broja kartice, ponudit će Vam se na odabir broj rata s kojim možete izvršiti plaćanje.

Povrat i reklamacije
Kako mogu zamijeniti ili vratiti artikl koji je kupljen online?

Nakon primitka vaše narudžbe imate do 14 dana za zamjenu svojeg artikla za drugu veličinu ili zahtjev za povrat novca.

U slučaju povrata ili zamjene artikala troškove povrata robe snosi Kupac.

Kupac je obavezan ispuniti Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji koji možete pronaći u Uvjetima kupnje.

Artikle koje Kupac vraća moraju biti neoštećeni, nenošeni i neoprani.

Nisu se isporučili svi artikli iz moje narudžbe. Što trebam učiniti?

Provjerite svoju e-poštu kako biste vidjeli jesmo li vam poslali e-poruku s obaviješću da jedan od artikala u vašoj narudžbi nije dostupan. U tomu ćemo vam slučaju izvršiti povrat sredstava koja odgovaraju iznosu toga artikla te troškove dostave putem istog načina plaćanja korištenog za kupnju.

Ako niste primili e-poruku, kontaktirajte našu Pomoć i podršku i odgovorit ćemo vam u što kraćem roku.

Primljeni artikli nisu točni ili su neispravni. Što trebam učiniti?

Ako ste primili artikl koji je neispravan ili koji se razlikuje od kupljenog artikla, izvršit ćemo povrat novca za spomenute artikle i troškove dostave čim dospiju u naše skladište te čim ispitamo stanje odjevnih predmeta.

Za obradu povrata kupac treba popuniti reklamacijski obrazac i priložiti ga svojem paketu.

Obrazac možete pronaći na Uvjetima kupnje, idite na odjeljak DOSTAVA/ISPORUKE. Saznajte više o različitim opcijama povrata u odjeljku DOSTAVA/ISPORUKE.

Povrat reklamirane robe organizira Prodavatelj putem dostavne službe GLS-a i snosi troškove povrata. 

Ako vratim proizvod dobivam li natrag puni iznos koji sam platio/la?

Ako pregledom proizvoda utvrdimo da je vraćena roba neoštećena i u originalnoj ambalaži, vratiti ćemo vam puni iznos na tekući račun ili kreditnu karticu.

Mogu li proizvod kupljen u Amds Jeans web shopu zamijeniti za skuplji?

Možete! Ukoliko je proizvod skuplji morati ćete nadoplatiti razliku između dva iznosa. Slobodno kontaktirajte našu Pomoć i podršku koja će vam dati upute za izvršenje uplate.

Da li je moguća zamjena robe ili povrat novca u prodavaonici za robu kupljenu na WEB-u?

Povrat artikala kupljenih na webu nije moguće zamijeniti ili tražiti povrat novca u prodavaonici.

Na koju adresu se šalje povrat artikala?

Adresa za povrat artikala je Kamenarka 11, 10000 Zagreb, Hrvatska.

Registracija
Da li se moram registrirati?

Za kupnju na našoj stranici se ne morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupnji i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve vaše kupnje.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na link za prijavu i tamo ćete pronaći link za zaboravljenu lozinku, koji će vam poslati novu lozinku na vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.