Početna Uvjeti kupnje

Ovim se uvjetima utvrđuje postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacija proizvoda koji su ponuđeni na ovim stranicama.

NARUČIVANJE

Naručivanje robe moguće je 24 sata na dan, 7 dana u tjednu.

Minimalni iznos internetske narudžbe je 100,00 kn (uključujući PDV).

Isporučitelj tj. Prodavatelj je Amadeus MAJ d.o.o.  Kupac robe je posjetitelj internetske trgovine koji odabere barem jedan proizvod, stavi ga u košaricu, plati kreditnom karticom, e-bankingom, virmanom (uplatnicom) u banci (HP-u ili FINI) i pošalje narudžbu Prodavatelju, ili pošalje narudžbu pa artikl plati pouzećem (gotovinom prilikom dostave). Roba se smatra naručenom u trenutku kada Kupac odabere te potvrdi način plaćanja. Putem internetske trgovine www.amds.hr kupcu je omogućena kupnja svih proizvoda koji se nalaze na stranicama Prodavatelja.

Kupci mogu postati punoljetne osobe s prebivalištem u Republici Hrvatskoj koje prihvaćaju naše uvjete poslovanja, što potvrđuju narudžbom artikala u internetskoj trgovini. Potpuno ili djelomično poslovno nesposobne osobe mogu naručiti artikle samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika.

Zadržavamo pravo na tiskarske pogreške. U slučaju pogrešne cijene ili teksta u internetskoj trgovini mjerodavna je cijena ili informacija koju će priopćiti operater tj. djelatnik Prodavatelja.

Isporuku obavljamo isključivo na području Republike Hrvatske.
Sve cijene izražene su u hrvatskoj nacionalnoj valuti, hrvatska kuna (HRK), s PDV-om. Istaknute cijene u internetskoj trgovini vrijede za kupnju putem interneta.

POTVRDA NARUDŽBE

Obavijest o potvrdi narudžbe Kupac će primiti e-poštom nakon obavljene kupnje koja sadrži sve zakonom propisane detalje.

PLAĆANJE

Naručene proizvode s troškovima dostave Kupac će Prodavatelju platiti pouzećem prilikom dostave robe ili virmanskom uplatom ili kreditnom karticom na internetskoj stranici prodavatelja preko WSpay Paymet Gateway-a s American Express, Diners, Visa, MasterCard ili Maestro karticama. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije je primiti, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova.

      

             

Odaberite način plaćanja

  1. Plaćanje pouzećem: Iznos računa podmirujete u gotovini prilikom preuzimanja paketa.

  2. Plaćanje kreditnim karticama: American Express, Diners, Visa, MasterCard, Maestro. Prilikom naručivanja putem interneta potrebno je navesti broj kreditne kartice i datum do kada ista vrijedi. Nakon potvrde narudžbe teretit ćemo karticu iznosom prodajne cijene zadržanih artikala uvećane za iznos troškova otpreme i pakiranja.

  3. Plaćanje virmanom: Iznos računa podmirujete uplatom na žiro račun Amadeus MAJ d.o.o.

DOSTAVA/ISPORUKA

Uvjeti dostave

Naručene artikle isporučit ćemo  dostavnom službom GLS-a. Isporuku ćemo izvršiti u roku 3 do 5 radnih dana od dana primitka uplate (virmansko plaćanje) ili od dana primitka narudžbe (plaćanje pouzećem ili kreditnim karticama). Isporuke na otoke i u manja mjesta radimo jednom tjedno po unaprijed utvrđenom rasporedu.

Ukoliko ste od dostavne službe zaprimili obavijest o prispijeću pošiljke, možete ih nazvati i dogovoriti naknadnu isporuku. Moguće je da neki od naručenih artikala imaju produženi rok isporuke ili su rasprodani. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka.

Troškovi otpreme iznose 35,00 kn - bez ikakvih dodatnih troškova.

Primatelj je obvezan priopćiti točan broj mobilnog telefona radi pravodobnog informiranja o isporuci.

Besplatna dostava

Besplatna dostava za narudžbe iznad 299,00 kn naručene vrijednosti robe (bez dostave).

Ostali uvjeti dostave

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.

Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu te je dostavna služba GLS-a  uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Ukoliko roba nije na raspolaganju, Prodavatelj će kupca obavijestiti (pismenim putem ili telefonski) o mogućem roku isporuke. Kupac tada može prihvatiti novi rok isporuke ili otkazati narudžbu. Odluči li se Kupac na otkazivanje narudžbe, prodavatelj će mu vratiti novac.

REKLAMACIJE, ZAMJENE, POVRATI NOVCA

Reklamacije

Na obveznopravne odnose između Prodavatelja i Kupca primjenjuju se odredbe Zakona o zaštiti potrošača kao i odredbe Zakona o obveznim odnosima. U slučaju materijalnog nedostatka na proizvodu, Kupac je dužan o istome obavijestiti Prodavateljau roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak. Za svaku reklamaciju treba biti priložen originalni račun. 

Kod reklamacije zbog materijalnog nedostatka na proizvodu kupac treba popuniti reklamacijski obrazac ( link na obrazac) i poslati ga Prodavatelju. Prodavatelj će provjeriti postoje li opravdani razlozi za reklamaciju i o tome obavijestiti Kupca. Povrat reklamirane robe organizira Prodavatelj putem dostavne službe GLS-a i snosi troškove povrata. 

JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA i zamjena artikala

Temeljem članka 72. Zakona o zaštiti potrošača potrošač ima pravo, ne navodeći za to razloge, jednostrano raskinuti ugovor i to u roku od 14 dana od dana predaje predmeta u posjed.

Artikle koje Kupac vraća moraju biti neoštećeni, nenošeni i neoprani.

U obliku Informativnog obrasca (korisnici ga mogu pronaći ovdje) o pravu na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji navode se prava i obveze Kupca, kao i prava i obveze Prodavatelja u slučaju ostvarivanja prava korisnika na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji.

Obrazac za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji možete pronaći (ovdje).

Izravne troškove povrata robe snosi Kupac (troškovi dostave).

Kod jednostranog raskida ugovora, Kupac se može odlučiti:

-na povrat uplaćenih sredstava, u tom slučaju Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, a Prodavatelj mu nakon zaprimljene i provjerene robe, doznačuje sredstva na račun umanjena za troškove dostave ili

-na  zamjenu artikla za drugi artikl ili stog artikla za drugu veličinu. U tom slučaju  Kupac dostavlja robu na adresu Prodavatelja o svom trošku, Prodavatelj mu nakon zaprimanja robe šalje zamijenjeni  artikl ili isti artikl druge veličine i naplaćuje troškove ponovne dostave (ukoliko je iznos ispod 299,00kn ) te eventualnu razliku u cijeni.

POVRAT NOVCA

U slučaju kada se Kupac odluči na povrat novca , iznos u visini prodajne cijene  vraćenih artikala doznačit ćemo Vam na tekući račun (bez troškova dostave). Molimo Vas na  na Obrascu za jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji, navedite  IBAN broj  i banku kod koje je otvoren tekući račun  te broj telefona.

 

PROMOTIVNE AKCIJE

Promotivne se akcije ne odnose na postojeće narudžbe i ne mogu se kombinirati s ostalim akcijama i popustima.

PRIGOVOR

Svoje prigovore u smislu članka 10. Zakona o zaštiti potrošača proslijedite na adresu:
Amadeus MAJ  d.o.o.
Kamenarka 11.
10.000 Zagreb
ili putem elektroničke pošte na: kontakt@amds.hr

 

IZJAVA O SIGURNOSTI KOD PLAĆANJA

WSPay primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između WSPay sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

   

IZJAVA O ZAŠTITI I PRIKUPLJANJU OSOBNIH PODATAKA

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla.

Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.